@_WAAR_


Als je wilt weten wat er in de wereld gebeurt, kijk dan naar wat er in jezelf gebeurt.

Transitievraagstukken van deze tijd vragen je steeds nadrukkelijker naar 'binnen' te kijken. Naar jezelf. Wie ben ik in deze wereld. Wat doe ik? Waar ben ik mee verbonden? Wat is mijn bestemming en van waaruit kom ik in beweging?

Op deze "kladblog" tref je de aantekeningen van Inge Knoope en Hans Moerenhout over het ontstaan van "@_WAAR_ Procesbegeleiding" en het doen van wijkopstellingen. Over Awareness Based Social Technologies en hoe die praktisch toe te passen in je werk. De uitnodiging is om naar binnen te kijken. Ons aanbod is daarbij te helpen waar we kunnen en samen te werken. Wederkerig, zoekend, gevend en lerend. De reis is daarbij de les. Het gaat ons er niet om ergens te arriveren. We zijn graag samen onderweg.

maandag 17 juni 2013

Mens zijn!: Werken met je hart...

Mens zijn!: Werken met je hart...: Eindelijk weer eens een blog bericht op mn site! En nog wel in een co-productie met Inge Knoope. Een blog over werken in wijken en buurten. ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten